Igo 8 Notebook Navigasyon

3 Ağustos 2009 Pazartesi
Igo 8 Notebook Navigasyon

Kisisel bilgisayarinizda kullanabileceginiz bu navigasyon programi ile bir yerden bir yere en ekonomik yada en hizli sekilde nasil gidebileceginizi, evinizin kapisindan gideceginiz yerin kapisina kadar kac km yol yapacaginizi ogrenebilirsiniz. Ayrica programda yol seceneklerini duzenleyebilirsiniz mesela ucretli yol istemediginizi belirtebilir buna gore bir yol guzergahi isteyebilirsiniz yada yolun bir kisminda feribot kullanacaginizi belirtir buna gore yol haritasi isteyebilirsiniz. Programin kullanimi cok basit, sahsen bu hafta sonu istanbuldan eskisehire gidiste bizzat kullanmis ve bilgilerinin dogrulugunu bizzat test etmis bulunuyorum.

indirmek icin tiklayiniz

2 yorum:

  • Unknown

    çok teşekkür ederim indirdim sayenizde sagolun kullandım da notebook umda süper çalışıyo yanlız size sorum olacak programın içerisindeki harita 2008 çok uğraştım ama 2009 2010 haritalarını kuramadım kurma şeklini biliyorum yeni haritayı attığım zaman hiç bi şey göstermiyo nasıl yapmmam lazım yeni harita için şimdiden teşekkür derim

  • Unknown

    çok teşekkür ederim indirdim sayenizde sagolun kullandım da notebook umda süper çalışıyo yanlız size sorum olacak programın içerisindeki harita 2008 çok uğraştım ama 2009 2010 haritalarını kuramadım kurma şeklini biliyorum yeni haritayı attığım zaman hiç bi şey göstermiyo nasıl yapmmam lazım yeni harita için şimdiden teşekkür derim

  • Yorum Gönder

    SiteTR