Hızlı Okuma Eğitimi 1 dakikada 1000 kelime okuyun

11 Temmuz 2009 Cumartesi
Hızlı Okuma Eğitimi 1 dakikada 1000 kelime okuyun

Ücretsiz olarak dağıtılan, hızlı okuma eğitimi Cd'sini en iyi sıkıştırma formatı ile sıkıştırıp exe haline getirdim ve 50 mb'tan az bir boyuta düşürdüm.
Tüm herkesin yararlanmasını istiyorum ve hızlı okumayı öğrenmesi gerektiğini düşünüyorum.
Bir de flash ile hazırlanmış egzersiz dosyalarını ekliyorum.
Açıklama olarak egzersizlerin 21 gün boyunca yapılması gerektiği yazıyor, ancak tavsiyemdir 40 gün boyunca yapınız.
Hızlı okuma kursuna katıldım, hitabet eğitimi aldım, tecrübe ettim.
Zaten ilk 1 hafta içerisinde okuma hızınızın %100'e varan oranlarda arttığını fark edeceksiniz.

Bir de tüm herkesten ricam, arkadaşlar lütfen bu eğitimi ister kursta alın, ister CD'den öğrenin ama lütfen günde minimum 10 sayfa kitap okuyunuz.Tüm hayatınız boyunca bunu alışkanlık haline getiriniz.Zaten bu eğitimden sonra 10 sayfa kitap okumak 5 ile 10 dakika arasında bir zaman alacaktır.

İndirmek için tıklayınız

Hızlı okuma egzersizleri için tıklayınız

0 yorum:

Yorum Gönder

SiteTR