Adobe® After Effects CS4 Eğitim Seti

11 Temmuz 2009 Cumartesi
Adobe® After Effects CS4 Eğitim Seti

Adobe® After Effects® CS4 yazılımıyla size zaman kazandıran ve benzersiz bir kabiliyet sağlayan, esnek araçlarla etkileyici hareketli grafikler ve çok etkili görsel efektler oluşturabilirsiniz. Genelde Photoshop vs. gibi düzenleme programlarıyla oluşturulan çalışmalara rötuş ve ek efekt amaçlı kullanılıyor olsada başlı başına bir eğitim gerektirecek özellikteki bu programı alttaki linklerden öğrenebilirsiniz.

İndirmek için Partları tıklayınız.

Part1 , Part2 , Part3 , Part4 , Part5 , Part6 , Part7 , Part8 , Part9 , Part10 , Part11 , Part12

2 yorum:

  • bu kadar part eğitim olur mu yani emin sin dimi kardes bu eğitim seti yani prg kendisi fln değil dimi çunku yanlıs anlama şaşkınlıgımdan soruyorum.
    birde bu eğitim ise turkçe mi tsklr

  • yaa kardes bu eğitim falan değill bu programın kendisi yaa bir part indirdim partın içinde paylods crack fln yazıyodu böyle eğitim mi olur kardes lutfen yapmayın insanların beklentilerini boşa çıkarmayın güvenlerini sarsmayın insanların şu ramazan hürmetine allah a emanet olun...

  • Yorum Gönder

    SiteTR